DİJİTAL DÖNÜŞÜME KATILIN
biziz™ Süreç Yönetim Yazılımları ile
biziz™ Süreç Yönetim Yazılımları ile
Verimliğinizi ve Kazancınızı Artırın.
- Anasayfa
- biziz™ Ürünleri
VERİMLİLİK ARTIŞI
KÂRLILIK ARTIŞI
OTOMASYON
KURUMSALLAŞMA
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
KUSURSUZ HİZMET

Okul servislerinin ve öğrencilerin servis kullanımlarının takip edilmesi, kayıt altına alınması ve güvenli bir şekilde yapılmasını sağlar. Veliler, öğrencilerin servise iniş ve binişlerini takip ederler. Servis alma/bırakma yerine yaklaşırken sistem otomatik olarak veliyi bilgilendirir.
Cep telefonlarına veya tabletlerine yükleyecekleri SERVİS biziz™ mobil uygulaması sayesinde veliler, öğrencilerin servis kullanımlarını görebilirler. Aynı uygulama ile, servisin konumunu anlık olarak takip edebildikleri gibi, aracın anlık hızı, hız limiti gibi trafik kurallarına uyum bilgilerini de görebiliyorlar. Bu sayede aldıkları servis hizmetine olan güvenleri artıyor.
Sistem otomatik hesaplamaları ile, servisin, alış ve bırakış konumlarına yaklaşmalarında belirli bir süre öncesinden veliye bildirim gönderir ve hazır olmasını hatırlatır. Bu sayede, hem hayatı kolaylaştırır hem de güven duyar. Öğrencinin servise her zamankinden farklı bir konumdan bineceği ya da hiç binmeyeceği zamanlarda, bunu günün hangi saati olursa olsun mobil uygulama üzerinde kolayca bildirebilirler.
Araç şöförünün ve varsa hostesinin bilgilerine uygulama üzerinden erişebilecekleri gibi, ilgili servis firması ile aynı uygulama üzerinden iletişime de geçebilirler.
Mobil uygulama ödeme arayüzü sayesinde servis ödemelerini her yerden anında yapabilme rahatlığına kavuşuyorlar.
Sistem otomatik hesaplamaları ile, servisin, alış ve bırakış konumlarına yaklaşmalarında belirli bir süre öncesinden veliye bildirim gönderir ve hazır olmasını hatırlatır. Bu sayede, hem hayatı kolaylaştırır hem de güven duyar. Öğrencinin servise her zamankinden farklı bir konumdan bineceği ya da hiç binmeyeceği zamanlarda, bunu günün hangi saati olursa olsun mobil uygulama üzerinde kolayca bildirebilirler.
Araç şöförünün ve varsa hostesinin bilgilerine uygulama üzerinden erişebilecekleri gibi, ilgili servis firması ile aynı uygulama üzerinden iletişime de geçebilirler.
Mobil uygulama ödeme arayüzü sayesinde servis ödemelerini her yerden anında yapabilme rahatlığına kavuşuyorlar.

Müşterilerine SERVİS biziz™ hizmeti veren servis firmaları, daha güvenilir ve tercih edilir olmaktalar. Sundukları ek hizmetlere artı olarak, kendi operasyonlarını da elektronik ortamda organize edebiliyor, kazanç ve verimliliklerini analiz edebiliyorlar. Daha önce görülmeyen ek maliyetleri farkedebiliyor ve kârlılıklarını artırabiliyorlar.
SERVİS biziz™ sayesinde firmalar, şöför ve hosteslerinin performanslarını takip edebiliyorlar. Sistemin yapısı sayesinde, araç içerisinde bir eşya da da çocuk unutulması gibi önemli durumlarla karşılaşma ihtimalleri ortadan kalkıyor.
Velilerin kullandığı mobil uygulama sayesinde, onlarla olan iletişimlerini kurumsal hale getiriyorlar. Gerektiğinde tüm velilere sistem aracılığı ile duyurularda bulunabiliyorlar. Hizmet sözleşmelerini sistem üzerinden yönetip, mobil uygulama sayesinde ödemelerini gecikme olmadan tahsil edebiliyorlar.
Kurumsal çalışmalarının avantajı olarak, hem okul yönetimlerinin hem de velilerin memnuniyeti ve güveni artıyor. Verimliliklerinin de artması ile kazançları yükseliyor.
SERVİS biziz™ sayesinde firmalar, şöför ve hosteslerinin performanslarını takip edebiliyorlar. Sistemin yapısı sayesinde, araç içerisinde bir eşya da da çocuk unutulması gibi önemli durumlarla karşılaşma ihtimalleri ortadan kalkıyor.
Velilerin kullandığı mobil uygulama sayesinde, onlarla olan iletişimlerini kurumsal hale getiriyorlar. Gerektiğinde tüm velilere sistem aracılığı ile duyurularda bulunabiliyorlar. Hizmet sözleşmelerini sistem üzerinden yönetip, mobil uygulama sayesinde ödemelerini gecikme olmadan tahsil edebiliyorlar.
Kurumsal çalışmalarının avantajı olarak, hem okul yönetimlerinin hem de velilerin memnuniyeti ve güveni artıyor. Verimliliklerinin de artması ile kazançları yükseliyor.
SERVİS biziz™ kullanan servis firmaları ile çalışan okul yönetimlerine sunulan özel kullanıcı arayüzü sayesinde, servis firmasının tüm hareketleri ve performansı takip edilebilmektedir. Bu sayede hem öğrencilerin ve velilerin durumları takip edilebiliyor hem de servis firmasının faaliyetleri kontrol edilebiliyor.
Tüm bunlar ile okul yönetimleri, idarelerindeki okulun kusursuz işlemesine katkı sağlıyorlar.
Tüm bunlar ile okul yönetimleri, idarelerindeki okulun kusursuz işlemesine katkı sağlıyorlar.
TRANSFER biziz™, havaalanı transferleri, şehir içi yolcu/turist transferleri gibi hizmetler veren firmaların, faaliyetlerini organize ederek, süreçlerini takip ettikleri, iş atamalarını sistem üzerinden yaparak, yapay zekanın da katkısı ile süreçlerini otomatik olarak yönettikleri altyapı yazılımıdır.
Bu altyapıya sahip firmalar, süreçlerini sistem aracılığı ile yöneterek, hatasız hizmet verirken, maliyet düşürücü unsurları sayesinde kârlılıklarını, kurumsal hizmet vermenin getirisi ile de müşterilerinin memnuniyetlerini artırıyor. Kazaçları yükseliyor.
Örneğin; yeni bir müşteri talebi sisteme girildiğine, ilgili zamanda müsait olan tüm araçlar listenelir, firma görevlisi dilerse manuel seçim yapar ya da sistem en uygun aracı otomatik olarak seçerek ilgili şöförü bilgilendirir. Şöför müsaitliğini teyit eder ve müşteriye otomatik bilgilendirme gönderilir. Şöförün tüm hareketleri, kayıt ve takip edilirken müşteri bilgilendirmeleri de faaliyet süresince devam eder. Örneğin, alım noktasına yaklaşırken müşteriye bilgilendirme yapılır.
Sistem tüm organizasyonu müşteri memnuniyeti ve maliyet düşürücü etkenleri analiz ederek koordine eder. Örneğin, yakın noktalara yakın zamanlarda yapılacak transferleri uygun şekilde organize ederken, araçların en optimum şekilde kullanılması sağlanır. Araların, boş yolculuk oranını belirgin şekilde düşürür.
Tüm faaliyetler kayıt altında yürütülürken, ilgili analiz ve raporlamaların da yapılabilmesi sağlanır. Böylece firmaların, hem maliyetleri düşer, kârlıklıkları artar, hem de müşteri menuniyetleri yükselerek daha kazançlı hale gelirler.
Bu altyapıya sahip firmalar, süreçlerini sistem aracılığı ile yöneterek, hatasız hizmet verirken, maliyet düşürücü unsurları sayesinde kârlılıklarını, kurumsal hizmet vermenin getirisi ile de müşterilerinin memnuniyetlerini artırıyor. Kazaçları yükseliyor.
Örneğin; yeni bir müşteri talebi sisteme girildiğine, ilgili zamanda müsait olan tüm araçlar listenelir, firma görevlisi dilerse manuel seçim yapar ya da sistem en uygun aracı otomatik olarak seçerek ilgili şöförü bilgilendirir. Şöför müsaitliğini teyit eder ve müşteriye otomatik bilgilendirme gönderilir. Şöförün tüm hareketleri, kayıt ve takip edilirken müşteri bilgilendirmeleri de faaliyet süresince devam eder. Örneğin, alım noktasına yaklaşırken müşteriye bilgilendirme yapılır.
Sistem tüm organizasyonu müşteri memnuniyeti ve maliyet düşürücü etkenleri analiz ederek koordine eder. Örneğin, yakın noktalara yakın zamanlarda yapılacak transferleri uygun şekilde organize ederken, araçların en optimum şekilde kullanılması sağlanır. Araların, boş yolculuk oranını belirgin şekilde düşürür.
Tüm faaliyetler kayıt altında yürütülürken, ilgili analiz ve raporlamaların da yapılabilmesi sağlanır. Böylece firmaların, hem maliyetleri düşer, kârlıklıkları artar, hem de müşteri menuniyetleri yükselerek daha kazançlı hale gelirler.
Bütün oprasyonunuzu sistemin kullanıcı paneli üzerinden takip edipi yönetebilirsiniz. İş emirleri oluşturup, şöförleri sistem üzerinden bilgilendirir/yönetirsiniz. Süreçlerinizin kusursuz işlemesini sağlarsınız. Maliyet analizleri yapar, kârlılığınızı yükseltirsiniz.
Müşterileriniz, cep telefonlarına yükleyecekleri uygulama sayesinde, transfer ihtiyaçlarını sistem üzerinden size iletebilirler. Aldıkları hizmetleri oradan takip edebilirler. İş emirleri otomatik oluşturulur, tüm süreç otomatik işler. Hangi aracın oları ne zaman alacağını görebilir, alma zamanı yaklaştığında hatırlatılırlar.
Hatta müşterileriniz, aldıkları hizmetin ödemesini mobil uygulamanın ilgili arayüzü aracılığıyla önden yapabilme kolaylığı yaşarlar. Size de ödemelerinizi zamanında alma avantajına sahip olursunuz.
Müşterileriniz, cep telefonlarına yükleyecekleri uygulama sayesinde, transfer ihtiyaçlarını sistem üzerinden size iletebilirler. Aldıkları hizmetleri oradan takip edebilirler. İş emirleri otomatik oluşturulur, tüm süreç otomatik işler. Hangi aracın oları ne zaman alacağını görebilir, alma zamanı yaklaştığında hatırlatılırlar.
Hatta müşterileriniz, aldıkları hizmetin ödemesini mobil uygulamanın ilgili arayüzü aracılığıyla önden yapabilme kolaylığı yaşarlar. Size de ödemelerinizi zamanında alma avantajına sahip olursunuz.

İşyeri servislerinin yönetilmesinde, lokasyon bazlı olarak işleyen bir sistem olan PERSONEL biziz™ ile, hem servis firmaları hem de işyerleri/kurumlar personellerin zamanında ve etkin biçimde taşınmasını sağlıyor, doğru ve kaliteli hizmet elde edip sağlayarak verimliliklerini artırıyorlar.
PERSONEL biziz™ kullanan servis firmaları, organizsayonlarını dijital olarak yönetiyor, maliyet düşüşü sağlıyor ve kusursuz hizmet vererek müşterilerinin memnuniyetlerini artırırlar.
Bu sayede kurumsallaşarak operasyonlarını ve süreçlerini etkin ve hatasız şekilde takip edip yönetebiliyorlar.
Taşıdıkları personelin, servisin konumunu ve ulaşma zamanını cep telefonları ile takip edebilmesi sayesinde, alım noktalarına geldiklerinde gereğinden fazla bekleme yapmadan zamandan da tasarruf ediyorlar. Ayrıca, personellerin servise binmeyecekleri zamanları mobil uygulama sayesinde önceden haber verebilmesi ile ise gereksiz güzahgâhlar oluşturmuyor ve yakıttan da tasarruf ediyorlar.
Taşıdıkları personelin, servisin konumunu ve ulaşma zamanını cep telefonları ile takip edebilmesi sayesinde, alım noktalarına geldiklerinde gereğinden fazla bekleme yapmadan zamandan da tasarruf ediyorlar. Ayrıca, personellerin servise binmeyecekleri zamanları mobil uygulama sayesinde önceden haber verebilmesi ile ise gereksiz güzahgâhlar oluşturmuyor ve yakıttan da tasarruf ediyorlar.

Hizmet aldıkları servis şirketleri PERSONEL biziz™ kullanan firmalar/kurumlar, aldıkları hizmeti takip edip verimli bir şekilde yönetebiliyorlar. Gereğinden fazla maliyet oluşmasını önleyerek doğrudan maddi kazanç elde ediyorlar.
Çalışanlarının zamanında ve doğru şekilde işyerlerine ulaşması organizasyonuna doğrudan dahil olabildikleri için, süreçleri takip ve kontrol ederek zamandan ve iş gücünden de kazaç elde ediyorlar. Hangi çalışanlar servis kullanmış ya da ne zaman kullanmış kontrol edebiliyor, verimliliklerini arttırabiliyorlar. Entegre edilebilen ROTA biziz™ kullanarak daha kısa ve verimli rotalar oluşturuyor, hizmet alım maliyetlerini düşürüyorlar.
Çalışanlarının zamanında ve doğru şekilde işyerlerine ulaşması organizasyonuna doğrudan dahil olabildikleri için, süreçleri takip ve kontrol ederek zamandan ve iş gücünden de kazaç elde ediyorlar. Hangi çalışanlar servis kullanmış ya da ne zaman kullanmış kontrol edebiliyor, verimliliklerini arttırabiliyorlar. Entegre edilebilen ROTA biziz™ kullanarak daha kısa ve verimli rotalar oluşturuyor, hizmet alım maliyetlerini düşürüyorlar.
GSM operatörleri, biyomedikal sektörleri, elektronik/mekanik ürün hizmetleri verilen sektörler ve benzeri, geniş sahalarda, birden fazla lokasyonda bakım hizmetleri veren firmalar operasyonlarını BAKIM biziz™ ile yönetiyorlar. Süreçleri kusursuz işlerken, hem insan hatasını ortadan kaldırıyorlar hem de gereksiz maliyetlerini farkedip onlardan kurtulabiliyorlar.
Her türlü ERP sistemine entegre edilebilen BAKIM biziz™ ile bakım hizmeti verdiğiniz müşterileriniz ihtiyaçlarını size sistem üzerinden iletebilirler. Siz de gerekli iş emirlerini ister manuel isterseniz de sistemin otomatik yapısı ile kendiliğinden oluşturabilirsiniz. Otomatik iş emri tanımlamalarında ilgili yapay zeka ile en verimli tercihler yapılır ve en müsait ekip en hızlı şekilde ilgili noktaya yönlendirilir.
Sahada bulunan araçlarınızın tamamını tek bir ekrandan aynı anda takip edebilirsiniz. Tümünün faaliyetlerini ve performanslarını kontrol ederken, hizmet kalitesi, maliyet ve kârlılık analizleri de yapabilirsiniz.
Örneğin; sahada bulunan birçok aracın konumunu anlık olarak görebilirken aynı zamanda araç içinde bulunan yedek parçaları ve ilgili ekibin yetki alanlarını da takip edebilirsiniz. Araçlardaki stoklar, firma stoğunuz ve varsa müşterinizin stok bilgileri de sistemden ayrı ayrı takip edilebilirken en hızlı ve doğru hizmeti vermeniz sağlanır.
Saha ekiplerinizin kullanacağı BAKIM biziz™ mobil uygulaması ile faaliyetlerini detaylı bir şekilde sisteme kaydederek tek bir merkezden, düzenli bir bilgi akışına sahip olmanın kurumsallığına kavuşursunuz.
Sahada bulunan araçlarınızın tamamını tek bir ekrandan aynı anda takip edebilirsiniz. Tümünün faaliyetlerini ve performanslarını kontrol ederken, hizmet kalitesi, maliyet ve kârlılık analizleri de yapabilirsiniz.
Örneğin; sahada bulunan birçok aracın konumunu anlık olarak görebilirken aynı zamanda araç içinde bulunan yedek parçaları ve ilgili ekibin yetki alanlarını da takip edebilirsiniz. Araçlardaki stoklar, firma stoğunuz ve varsa müşterinizin stok bilgileri de sistemden ayrı ayrı takip edilebilirken en hızlı ve doğru hizmeti vermeniz sağlanır.
Saha ekiplerinizin kullanacağı BAKIM biziz™ mobil uygulaması ile faaliyetlerini detaylı bir şekilde sisteme kaydederek tek bir merkezden, düzenli bir bilgi akışına sahip olmanın kurumsallığına kavuşursunuz.

Tüm faaliyetlerinizi BAKIM biziz™ ile yürütmenin avantajı olarak, bilgi kaybı ve belirsizlik durumları ile karşılaşmazsınız. Daha kurumsal hizmet verirsiniz. Maliyetlerinizi analiz edebilir ve düşürebilirsiniz. Gizli maliyetlerinizi görüp ortadan kaldırabilirsiniz. Zamanında ve kusursuz hizmet vermenin avantajı ile müşterilerinizin memnuniyeti yükseltirsiniz. Tüm bunlar sayesinde kazancınızı arttırırsınız.
Açık veya kapalı alan farketmeksizin, bir tesisin A'dan Z'ye yönetilmesinde TESİS biziz™ tüm ihtiyaçlarınıza cevap verir. Sistem üzerinden, kayıt altında ve otomatik yürütülen süreçler, eksiksiz ve kusursuz hizmet verilmesini sağlarken, müşterilerinizin memnuniyetini de üst düzeyde tutar.
Örneğin, tesisde çalışan temizlik görevlilerinin bulunması gereken alanlar sistem üzerinden takip edilirken tüm iş emirleri ve süreçler aynı şekilde kayıt altında tutulur. Gerekli analizler yapılarak raporlanır ve kurumsal olarak faaliyet gösterilir.
Örneğin, tesisde çalışan temizlik görevlilerinin bulunması gereken alanlar sistem üzerinden takip edilirken tüm iş emirleri ve süreçler aynı şekilde kayıt altında tutulur. Gerekli analizler yapılarak raporlanır ve kurumsal olarak faaliyet gösterilir.
Güvenliğin sağlanması gibi hassas bir alanda çalışan firmalar operasyonlarını GÜVENLİK biziz™ ile destekliyor ve kusursuzlaştırıyorlar. Faaliyetlerini eksiksiz ve kayıt altında yürütürken, insan hatalarını ortadan kaldırıyor, bu sayede müşterilerine güven sağlıyorlar.
Sahalarda bulunan güvenlik elemanlarının konumlarını anlık olarak tek bir sistemden takip edebildikleri gibi faaliyetlerinin ve uygulamaları gereken süreçlerin takip edilip yönlendirilmesi de dijital ortamdan sağlanıyor.
Örneğin; bir kontrol noktasına uğraması gereken güvenlik personelinin ilgili noktaya zamanında ulaşıp ulaşmadığı takip edilebilirken tüm performans verilerini analiz edip raporlayabiliyorlar. Veya; ayık durması gereken personelin işinin başında olup olmadığı cep telefonlarına ve akıllı saatlerine yükleyecekleri GÜVENLİK biziz™ mobil uygulamaları aracılığıyla takip edilebilirken, insan hatası unsuru minimize edilmiş olur.
Güvenlik firmaları, tüm süreçlerini sistem üzerinden takip edip yönetirken, faaliyetlerini topluca analiz edip raporlayabiliyorlar. Performansı ve güvenilirliği artıyor bu sayede daha kazançlı hale geliyorlar.
Sahalarda bulunan güvenlik elemanlarının konumlarını anlık olarak tek bir sistemden takip edebildikleri gibi faaliyetlerinin ve uygulamaları gereken süreçlerin takip edilip yönlendirilmesi de dijital ortamdan sağlanıyor.
Örneğin; bir kontrol noktasına uğraması gereken güvenlik personelinin ilgili noktaya zamanında ulaşıp ulaşmadığı takip edilebilirken tüm performans verilerini analiz edip raporlayabiliyorlar. Veya; ayık durması gereken personelin işinin başında olup olmadığı cep telefonlarına ve akıllı saatlerine yükleyecekleri GÜVENLİK biziz™ mobil uygulamaları aracılığıyla takip edilebilirken, insan hatası unsuru minimize edilmiş olur.
Güvenlik firmaları, tüm süreçlerini sistem üzerinden takip edip yönetirken, faaliyetlerini topluca analiz edip raporlayabiliyorlar. Performansı ve güvenilirliği artıyor bu sayede daha kazançlı hale geliyorlar.
Beton mikserlerinin sahalara gerektirdiği doğru zamanda yönlendirilip optimum şekilde organize edilmesini BETON biziz™ ile sağlayın. Hem verimliliğiniz hem de müşterilerinizin memnuniyeti artsın, insan hatalarını elemine ederken maliyetleriniz düşerken kazancınızı yükseltin.
ROTA biziz™, yolcu taşımacılığı yaptığınız tüm servis ve benzeri araçlarınızın güzergahlarını otomatik olarak topluca oluşturan bir web hizmetidir. Birden fazla konuma ve araca sahip olan firmalar planlamalarını sistem üzerinden kolaylıkla yapabiliyorlar. Binlerce kaydınız dahi olsa, planlamanız saniyeler içerisinde hazır olur.
Akıllı algoritması sayesinde ROTA biziz™ ile, en verimli araç kullanımları ve durak sıralamaları içeren rotalar hazırlanır. Maliyetleriniz düşer, etkinliğiniz artar ve zamandan tasarruf edersiniz. Bu sayede daha hızlı hizmet verir, kazancınızı yükseltirsiniz.
Akıllı algoritması sayesinde ROTA biziz™ ile, en verimli araç kullanımları ve durak sıralamaları içeren rotalar hazırlanır. Maliyetleriniz düşer, etkinliğiniz artar ve zamandan tasarruf edersiniz. Bu sayede daha hızlı hizmet verir, kazancınızı yükseltirsiniz.
Özel bir Yazılıma mı İhtiyacınız Var?
Mevcut biziz™ ürünlerine artı olarak, sizin sektörünüze ve süreçlerinize birebir uygun bir ürün için bizimle iletişime geçin. 20 yılı aşkın tecrübemiz ile, size ve operasyonlarınıza özel olarak uyarlanan bir çözüm sunmaktan memnuniyet duyarız.
İletişime GeçinBİLSAG Bilişim
Teknik danışmanlarımız size 2 iş günü içerisinde dönüş yapacaklar.